dinsdag 12 februari 2013

Vandaag maar weer even wat huisjes maken

Gisteren heb ik maar even een huishoudelijke dag ingelast want dat was wel weer nodig. Zodoende had ik niet eerder tijd om de blokken van maand 10 te laten zien.
 
Maar hier zijn ze dan toch. Weer een blok van 18 inch en een blok van 12 inch.
Ondanks dat het grote blokken zijn vond ik ze wel moeilijk om te maken omdat er van die rare hoeken in zitten. En met de hand naaien zag ik niet zo zitten.
 
 
In het echt zijn de kleuren veel mooier. Vooral het blauwe streepstofje met de bloemetjes is erg leuk.
 
De stofjes voor maand 5 zijn al gesneden en liggen klaar om aan elkaar genaaid te worden.
Alleen moet dat even wachten want ik wil eerst een paar huisjes maken van de stofjes die ik al gebruikt heb voor de CWT-quilt. Er zijn zoveel hele kleine stukjes over. Eerder zou ik dat weggooien, maar nu kan ik ze nog wel gebruiken om in een huisje te verwerken. Past er goed bij.
 
 
Zoals jullie zien kan ik weer mijn tekst leuk indelen en het foto's plaatsen gaat ook weer goed.
Dus als de huisjes klaar zijn laat ik ze weer zien. Tot dan.
 
Fijne dag!
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het ziet er weer mooi uit Rita :)

Groet Toos.

belarmina zei

me gustan los dos bloques y el color se ve muy guapo
saludos

Pauline zei

Wat een mooie blokken!
Fijn dat je blog weer reageert zoals je dat gewend bent.