maandag 29 april 2013

De blokken voor maand 7

 van de Civil War Tribute vorderen lanzaam maar gestaag. Ik maak ze allemaal gelijk op. Dat gaat een stuk sneller als het eerste blok, maar toch. Het is zo'n blok waar alle puntjes goed uit moeten komen dus het is een precies werkje.
Alleen de buitenste rand moet er nog omheen.
 
 
Verder ben ik verder gegaan met de hexagonnen. Dat is een werkje dat met de hand moet gebeuren, dus ook wel geschikt om lekker buiten of voor de televisie te doen. Dus zal er morgen ook nog wel het een en ander aan aan gewerkt worden.
 
 
Over morgen gesproken, vorig jaar waren het de huisjes die me bezig hielden. Kennen jullie deze nog.
Het Koninginnedaghuisje. Het was de laatste Koninginnedag zoals we die 33 jaar gekend hebben, want morgen is de inhuldigingsdag en volgend jaar vieren we Koningsdag op 27 april. Dat zal wennen zijn.

 
Het word tijd dat ik eens op zoek ga naar een mooie achterkant voor mijn huisjesquilt dan kan ik hem verder afwerken.
 
Maar nu eerst maar eens even wat Oranjebollen en Oranje-tompoucen halen voor morgen bij de koffie.

Fijne Kroningsdag!


5 opmerkingen:

belarmina zei

ese bloque se ve muy guapo, y jardín de la abuela precioso
saludos

Monica zei

Wat worden jouw quilts allemaal mooi en vrolijk van kleur

Nellie zei

Wat een mooie blokken en zo mooi van kleur

Groetjes Nellie

Miny zei

Mooie blokken, leuk dat oranje huisje en een leuke dag gewenst.

Groeten Miny

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.