maandag 22 april 2013

Een paar honderd driehoekjes

heb ik afgelopen weekend gemaakt voor de Civil War Tribute quilt.
 
 
Waarom zoveel?
Omdat ik 8 dezelfde blokken moet maken voor maand 8.
 Ik heb al één blok gemaakt om te kijken of de maat klopte, want het moest immers met een krappe 1/4 inch naadtoeslag.

 
En ja, het kwam helemaal goed. Nu dus nog 7 blokken te gaan, vandaar het grote aantal driehoekjes. Want ik maak ze nu  allemaal tegelijk. Ik had het al een poosje voor me uit geschoven, maar het moet toch gebeuren.
En mocht het gaan vervelen dan maak ik snel even een blok voor maand 8 tussendoor.
 
 
Hier moet ik er nog 3 van maken.
Ik ben dus nog wel bezig.
 
Fijne avond!
 


2 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Prachtige blokken!! Ga gelijk even bij d eandere kijken in dekolom,..

Manuela zei

Schöne Blöcke.

Liebe Grüße
Manuela