woensdag 3 april 2013

Het laatste huisje

Eindelijk is het laatste huisje ertussen geprikt op de lap aan de muur.
Dat is het huisje van 5 december.
Het was nog even zoeken naar een geschikt lapje want ik had geen idee welk stofje ik hiervoor moest nemen. Het moest een stofje zijn waarbij je in één oogopslag kunt zien dat het huisje voor 5 december is bedoeld en dat is met
 dit lapje wel gelukt, dacht ik.
 
Het lijken toch net chocoladeletters? En laat er nou ook nog een 5 in staan. Een beetje verlaat Sinterklaasfeest dus.
 
 
Het is afkomstig uit een Jelly-rol. Ik vond het wel een beetje zonde om hem los te maken, maar ja, het moest. Ik heb hem daarna maar weer dicht geknoopt. Staat wel zo mooi.
 
 
Wel raar dat ik geen huisjes meer hoef te maken. Ik ben er meer dan een jaar mee bezig geweest. Overal stofjes vandaan geplukt. Dat is nu ook goed te zien in mijn naaikamer. Hoog tijd om eens aan de schoonmaak te gaan en alle stofjes weer in de bakken te doen.
 
Maar eerst de huisjes nog aan elkaar zetten!
 
Hier nog even een overzicht van het onderste deel van de lap.
 
 
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Het is prachtig aan het worden dat dorp van je,...

Anoniem zei

ERG mooi Rita!!

Groet Toos.

Pauline zei

Gefeliciteerd met dit resultaat en je doorzettingsvermogen!