zondag 14 april 2013

Hier is Sylvia weer

Nu alle huisjes klaar zijn was het tijd om mijn werkkamer op te ruimen.
Alle stofjes zijn weer gesorteerd en op kleur in de bakken gedaan, wachtend op een volgend project.
 
Bakken met rode, roze en ecru stofjes zijn apart gezet, want wat kwam er weer tevoorschijn op de ontwerpwand (lees: Hobbs-lap aan de muur) nu de huisjes weg zijn?
Juist, Sylvia. Arme Sylvia was al die tijd achter de huizen verstopt. Nadat ze weer tevoorschijn kwam kreeg ik meteen weer zin om een paar blokjes te maken.
 
En zie hier het resultaat:
 
blokje D-8:
 
 
blokje D-9:
 
 
blokje D-10:
 
 
en blokje E-2:
 (blokje E-1 had ik al eens gedaan, want die is het makkelijkste van allemaal. Gewoon een nine-patch)

 
Zoals je ziet heb ik in sommige blokjes een bruin stofje gebruikt, anders wordt het zo saai met alleen rood en roze.
 
Fijne zondag!


2 opmerkingen:

Nellie zei

Wat een prachtige blokken mag ik vragen van welk patroon dat is vind ze zo mooiiiiiiiiiii

Groetjes Nellie

Miny zei

Leuk zijn je blokken en je hebt er een lekker tempo in.

Groeten Miny