zaterdag 6 april 2013

Supergoof trunkshow

Velen gingen mij al voor, maar vanmiddag was het voor mij dan ook zo ver. Ik zou de trunkshow van Supergoof bij gaan wonen in Almen, georganiseerd door Atelier Hartendief.
 
 
Ik werd opgehaald door Francien (geen blog) en na een ritje van een half uur kwamen we aan in het mooie dorp Almen. Ik denk dat de inwoners van Almen niet wisten wat hen overkwam. Het was een invasie van vrouwen en ze wilden allemaal naar het dorpshuis om de quilts van Ingrid te zien.
 
We werden gastvrij ontvangen met koffie of thee met iets lekkers en kregen gelijk al een leuk kadootje. Dat was een leuke binnenkomer.
 
Nadat iedereen een plekje in de zaal had gezocht haalde Ingrid  één voor één haar quilts voor de dag.
Bij elke quilt had ze wel een verhaal te vertellen. Leuk of verdrietig, achter elke quilt zit een boeiend verhaal en Ingrid kan daar een hele middag over vertellen.

Tussendoor was nog een pauze voor nog een keer koffie of thee met heerlijke taart en een bezoekje aan het winkeltje van Atelier Hartendief.

Het was leuk om de quilts die op het blog van Supergoof voorbij komen nu in het echt te zien zoals de Dear Jane

 
De SBS quilt waar ik zelf ook mee bezig ben maar dan in het rood en roze
 
 
De mandjesquilt die ook nog op mijn to do lijst staat
 
 
De vingerhoedjesquilt
 
 
De klosjesquilt. De hype die de hele wereld over ging
 

Het was een hele leuke en leerzame middag. Ik was vooral benieuwd naar het quiltwerk want dat ziet er altijd zo mooi uit.

 
En dan zit je ineens met een echte Supergoofquilt in je handen. Dan kun je het quiltwerk pas goed bekijken. Prachtig!

Natuurlijk werd er ook wat gekocht bij het winkeltje. Het pakketje stofjes links op de foto was het welkomstkadootje.


Heel veel dank aan Atelier Hartendief voor de organisatie van deze bijzondere middag, aan Ingrid voor de show & tell en aan Francien voor de gezellige middag.
Kijk ook nog even op het blog van Ria, www.treasurequilts.blogspot.nl voor meer over deze trunkshow.

Fijn weekend!
 


9 opmerkingen:

Monica zei

Oh, wat zal dat een gezellige middag zijn geweest, ik las er net al over bij Ria. mooie quilts maakt Ingrid hè!

ria vogelzang zei

Hoi Rita, het was echt een prachtige middag, he?!
Leuk om je reaktie op mijn blog te lezen; ik heb me bij jou ook even als volger aangemeld. ;)
Ik zit nu nog na te genieten..... Heerlijk!
Morgen lekker naar Rijswijk en ook nog even een oude Singer ophalen bij mijn vriendin (is van haar moeder geweest; vind ik toch wel een eer om die te mogen hebben...)
Als met al weer een geniet-dagje dus!
Jij ook een fijne zondag en tot een volgende keer zien of schrijfs/lees..
Liefs, Ria.

Marians Quiltblog zei

Hallo Rita,
Wat een beauty's kwamen er voorbij vanmiddag hè. Ja ik was ook een van de gelukkigen.
Leuke lapjes heb je gescoord.
Hartelijke groet,
Marian

Terray zei

leuk ik was er ook bij en heb ook zo genoten.
Groetjes tertia

Terray zei

leuk ik was er ook bij en heb ook zo genoten.
Groetjes tertia

Atelier Hartendief zei

Het was leuk he! Ik zit ook nog na te genieten. Straks "even" mijn atelier opruimen, daar hebben we gisteren alles neergezet na de show en niets meer mee gedaan, we zijn lekker uit eten geweest.
Fijne zondag, groetjes Marijke

Nardy zei

Hoi Rita, dat was echt genieten hè? Leuk om je ontmoet te hebben! Ik heb de verhalen van je huisjes gelezen, erg leuk! Fijne dag nog, groetjes Nardy

Pauline zei

Wat een feestje, he? Mooie aankopen heb je gedaan!

Floor zei

Via Ria kom ik ook even bij jou kijken naar die mooie quilts van Ingrid.
Prachtig en leuk om die allemaal van dichtbij te zien.
Gefeliciteerd dat je huisjesquilt af is, leuk!
Groetjes,
Floor