vrijdag 10 mei 2013

Even wat anders

De afgelopen weken heb ik niet veel gedaan. Er moest in de tuin gewerkt worden en er waren nog de nodige verplichtingen.
 
Maar de 8 blokken van maand 7 van de Civil War Tribute Quilt zijn wel afgemaakt en ik moet nog 2 blokken van maand 8. Dan kan ik aan het middenblok beginnen, bestaande uit één grote ster. Dus het schiet al aardig op.
 
Dat was dan ook de reden om het nodige research te doen voor andere werkjes. Een duur woord voor gewoon lekker in quiltboeken bladeren en wegdromen bij al dat moois.
 
Maar ik moet me een beetje inhouden want er ligt nog het nodige in de kast wat afgemaakt moet worden.
Wat dacht je van deze?
 
 
Ik vond nog een doos met allerlei kant en klare blokken die alleen nog aan elkaar gezet moeten worden. En helemaal in de goeie kleurtjes alhoewel ze al jaren achter in de kast lagen. De stof voor de tussenblokken en de rand had ik ook al liggen dus maar even wat proberen. Even wat anders.
 
En zo komt het er dan uit te zien.
 
 
Na het maken van de foto's kwam ik er achter dat het lijkt of er een bepaalde richting in de blauwe stof loopt. Dat lijkt in het echt helemaal niet zo. Toch maar even veranderen. Ik ben ook zo'n pietje precies.
 
Maar dan heb je een idee van hoe het wordt.
 
 
Toch maar even opnieuw beginnen want het lijkt een beetje rommelig zo.
 
O ja, de naam van deze quilt:
 
 
Beetje moeilijke naam. Daar moet ik maar wat anders voor bedenken.
 
Fijn weekend!


5 opmerkingen:

Nellie zei

Wowww die is mooi wat fijn dat je die blokken nog had zo word er weer iets moois van gemaakt en ik vind de naam wel mooi

Groetjes Nellie

belarmina zei

precioso!!!! me gusta
buen fin de semana
ssaludos

Pauline zei

Wat een prachtige blokken, dat wordt een mooie quilt!

KijkDaarIs zei

leuk al die blokjes die je vond...met het blauw ertussen wordt het nog mooier!!!
Fijn weekend...;0)

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.