woensdag 22 mei 2013

Lekker binnen blijven

Buiten lijkt het wel herfst. Lekker weer dus om een poosje achter de naaimachine te zitten en dan zitten de randen van de Blossom quilt er zo aan.
 
 
Zelfs de schuine hoeken zaten er meteen goed aan.
 
 
Maar de top is nog niet af. Er komen nog bloemen en blaadjes op de randen. Ik ben dus nog wel even bezig.
 


Dan kan ik weer mijn favoriete stofjes, nl. stipjes en ruitjes erin verwerken.
Misschien moet ik er deze keer ook ietsje geel bij doen.
 
Misschien. Daar moet ik nog even over nadenken.
 
Fijne dag!
 

9 opmerkingen:

Noa zei

hij wordt erg mooi

quilting Jeannet zei

Ik vind hem wel heel prachtig worden Rita.

carina zei

Wat een strakke rand! Mooi leuk idee om daar nog wat blaadjes en bloemetjes op te doen

mieke zei

Dat ziet er goed uit.

Suuske zei

Heel erg mooi hoor.
Stipjes en ruitjes, ik ben er ook dol op. Vooral stipjes hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij :-)

Groetjes, Suzanne

Kleine Vingers zei

Mooi wordt het. Binnenkort wil ik ook van die schuine hoeken proberen te maken. Lijkt me best moeilijk.
Groetjes

Anoniem zei

ERG mooi Rita!!!!

Groet Toos.

Mascha zei

Hij wordt mooier en mooier.
Groetjes, Mascha

belarmina zei

me parece precioso!!
saludos