maandag 24 juni 2013

Hexagon & Blue Star Quilt

Terwijl de regen hier tegen de ramen klettert, ben ik lekker aan het stofjes knippen.
 
 
Een stapeltje hexagonnen ligt al klaar.
 
 
En kijk eens wat een leuke gekke stofjes. Normaal gesproken zou ik er niet over peinzen om ze aan te schaffen, maar als je dan het kant-en-klare voorbeeld ziet gaat je hartje toch sneller kloppen.
 
En wat zo makkelijk is:
Ze zijn allemaal al voor je uitgezocht en in een doos gestopt.
 
 
 Je kunt er zo met behulp van het boek aan beginnen.
 
 
En laat ik dat boek nu al in huis hebben.
 
 
Deze zitten er ook bij.
Gaat er al een belletje rinkelen?
 
Ik zal jullie niet langer in spanning laten. Zo gaat tie worden:

 
De foto wil weer niet draaien, maar het idee is denk ik wel duidelijk.
 
Ik had even zin in iets anders.
 
 
 
Fijne dag!


 
 
 


2 opmerkingen:

lia zei

Geweldige quilt vind ik dat,de felle lapjes heb ik al,ik ben ook nog een Kaffe Fasset fan maar de mooie ondergrondstof met die bruine bolletjes zou ik graag aanschaffen,misschien heeft Petra Prins deze los in de verkoop.
Hier is het ook zo'n verschrikkelijk weer,maar wel fijn om met de lapjes bezig te zijn.
Groetjes Lia

Pauline zei

Succes met dit vrolijke project!