donderdag 25 juli 2013

Hexagonnen en sterren

Nu het eindelijk zomer is, gebeurt er niet zo heel veel op handwerkgebied. Ik moest zelfs even teruglezen waar ik gebleven was met alle projecten want het laatste blogje  was weer even een tijdje geleden.
 
 
Ik heb net de laatste rij aan de sterrenquilt gezet. Nu moet de rand er nog aan.
Het was maar goed dat ik alles op mijn Hobbslap had gespeld, want anders kom je hopeloos in de war.

 
Van de overgebleven stukjes konden weer hexagonnetjes worden gemaakt. Daar zijn er tijdens het kijken naar de Tour de France weer heel wat van gemaakt. Er zijn ook rode verbingspaadjes gemaakt zodat er een paar rijtjes bij zijn gekomen.
 
 
Je kunt nu pas goed zien dat het wat wordt.
 
 
Verder zijn er ook een paar rijen aan de hexagonnen- en sterrenquilt  gezet. Dat gaat nog niet zo snel. Maar je kunt tenslotte niet overal tegelijk aan werken.
 
Je ziet het. Het is hier één en al hexagonnen en sterren wat de klok slaat.
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Anoniem zei

PRACHTIG Rita!!!!

Groet Toos.

KijkDaarIs zei

Rita wat ziet het er allemaal leuk uit!!!
maar je "hexjes" zijn toch ook snoeppies hoor!!!!
Hele fijne dag!!

Conny's-blog zei

Maar allemaal mooie hexjes en sterren hoor......liefs.Conny