maandag 23 september 2013

Gelukkig!

We krijgen toch nog een mooie na-zomer. Dus ik duik straks even de tuin in om de boel een beetje winterklaar te maken. En dat is natuurlijk een stuk leuker met een zonnetje dan in de regen en wind.
Dan kan ik straks lekker zonder tuinstress aan mijn quilts werken.
 
De afgelopen week zijn heel wat steekjes gezet in de huizenquilt en de Kansas Troubles.
Ik ben weer helemaal in de quiltmood.
 
 
Maar deze zit ook steeds aan me trekken:
 
 
Vast geplakt aan de boekenkast want mijn ontwerpmuur zit vol : - )
 
Verder ben ik bezig geweest met een paar foto-albumpjes. De foto's had ik al eens uitgeprint maar toen kon ik de albums niet meer vinden. Dus maar eens weer wat opgeruimd en voila........  daar zijn ze weer.
 
 
De foto's staan ook allemaal in mijn computer maar op de ouderwetse manier door zo'n album bladeren, dat heeft toch ook wel weer wat.
 
Fijne dag!
 
 
 


2 opmerkingen:

lia zei

Fijn dat je het quiltgevoel weer terug hebt ,mooie quilts en straks ook nog iets af. Leuk om ouderwets naar je quiltfoto's te kijken.
Groetjes Lia

Monica zei

Wat wordt jouw huizenquilt mooi en wat ben je lekker bezig, Gezellig zo'n bee, dat stimuleert en inspireert wel hè