dinsdag 15 oktober 2013

De avonden worden weer langer

  Een goede reden om eens iets heel anders te doen.
Gisteravond heb ik een leuke workshop kransen maken gevolgd met dit als resultaat:
 
 
Kopjes en schotels van de Kringloopwinkel lijm je op een krans en dan maar opvullen met plastic rozen, noten, kaneelstokjes, kralen, schelpjes, hartjes, vlinders en alles wat je maar leuk vind.
 
 
Je kunt de kopjes heel laten maar je kunt ook scherven er in verwerken. Zo krijgt je gesneuvelde servies nog een tweede leven.
Dus als ik weer eens iets kapot laat vallen bewaar ik het en verwerk ik de scherven in een krans.
Ik denk dat de volgende krans iets met delfts blauw wordt, want daar heb ik nog een heleboel van in de kast staan.
 
Het was een gezellige avond en heel leuk om eens iets heel anders te doen zonder stofjes en het staat nog leuk aan de muur ook.
 
Verder heb ik de Fleur Rouge weer te voorschijn gehaald want die moest nog een tussenvulling en achterkant hebben.
 
 
En zelfs de eerste quiltsteekjes zijn gezet.
 
 
Fijne dag!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het ziet er weer mooi uit, Rita.

Pauline zei

Wat een leuke krans!
Succes met de quiltsteekjes!

KijkDaarIs zei

Wat is er toch veel leuks om te maken....en al aan het quilten....
het is er wel weer voor!!..;0)