woensdag 30 oktober 2013

Het was even stil hier

maar hier ben ik weer.
Door familie-omstandigheden had ik even geen tijd om te handwerken laat staan te bloggen.
 
Langzaam ben ik de draad weer aan het oppakken.
Het wordt een beetje saai om elke keer de vorderingen van het quiltwerk te laten zien, maar deze mag wel even.
 
 
Ik had ook nog een blokje voor de SBS klaar, die zal ik ook even laten zien.
 
Blok E-10.
 
 
Een heel druk blok. Op Pinterest kwam ik leuke foto's tegen van dit blok verwerkt tot een quilt.
 
 
En deze:

 
Wat een ander stofje of kleurtje al niet kan doen!
 
Als je goed hebt opgelet heb je gemerkt dat blok E-9 nog niet is geweest. Die houden jullie nog tegoed.
 
Fijne dag!
 
 
 

3 opmerkingen:

Linda Knowles zei

Het blokje ziet er prachtig uit. Fijn dat je er weer bent!
Groetjes,
Linda

Nardy zei

Een mooi blok heb je gemaakt!

Mascha zei

Een heel mooi blok heb je gemaakt. Mooie kleuren ook.
Groetjes, Mascha