woensdag 2 oktober 2013

SBS

Er zijn weer twee blokken bij gekomen van de SBS-quilt.
De eerste was een makkie. Het moeilijkste is altijd de juiste stofjes verzamelen.
Dit moet het worden.
 
 
Dit is een oud stofje, één van mijn favorieten, die ik vaak verwerk in de SBS. Niet in elk blok want ik ben er zuinig op. Het is een Toile de Jouilly stof.
 
 
Blok E7 zit in een mum van tijd in elkaar. Met een vogeltje als middelpunt.
 
 
Meteen blok E8 er maar achteraan.
 
 
Een tijdje geleden alweer ben ik druk bezig geweest met foto's uitprinten van mijn werkjes.
 
 
 Ik heb ze allemaal in een album gedaan zo dat ik ze allemaal snel terug kan halen. Lekker toch, zo ouderwets door een foto-album bladeren. Ik had hem al wel op Facebook gezet maar nog niet op mijn blog, dus bij deze.
 
Fijne dag!
 


1 opmerking:

Anoniem zei

MOOOOI weer Rita!!

Gr.T