woensdag 27 november 2013

De kroon van Charlotte

 
Ik had even geen zin in doorpitten, want mijn vingers zijn een beetje stijf vandaag.
Dit blokje heb ik dan ook helemaal op de machine gemaakt inclusief de schuine hoeken.
Het was eigenlijk een fluitje van een cent. Zoals gewoonlijk gaat de meeste tijd zitten in de juiste stofjes bij elkaar zoeken.
 
Deze ontbrak nog aan rij 5
 
 
Blok E-9
Queen Charlotte's Crown.
 
We weten allemaal wel wat een UFO is, want die hebben we allemaal wel in de kast liggen. Maar hadden jullie wel eens van een WOMBAT gehoord of een NESTY?
 
Soms kom je van die afkortingen tegen waarvan je denkt, ben ik nu de enige die niet weet wat dat betekent. Dat zal vast wel niet, daarom voor degene die het aangaat de volgende foto:
 
 
Fijne dag!
 
 
 


3 opmerkingen:

Greet zei

Mooi blokje. En leuke stofjes.
De afkortingen zijn geweldig. Ik kan zeggen dat ik bijna van elk één heb :)

Miny zei

je blokje is mooi. Leuk die afkortingen nou ik doe aan allen royaal mee en kan het nu met de afkorting benoemen ;))

Groet Miny

Ulla's Quilt World zei

So lovely!
Greetings from Finland! :)
Ulla's Quilt World
Hugs, Ulla