dinsdag 28 januari 2014

Het is inmiddels een week na mijn operatie

en ik kan je vertellen: Het valt niet mee. Ik dacht dat doe ik wel even, maar het is me goed tegen gevallen.
Niet de operatie zelf, maar het feit dat ik niks kan doen. Ik verveel me de hele dag kapot terwijl er zo veel werkjes liggen te wachten.


Ik heb nog veel pijn, kan/mag mijn rechterhand nu niet gebruiken, dus ik moet alles aan anderen overlaten.
Wat het huishouden betreft is dat helemaal niet erg. Alleen moet je er tegen kunnen dat veel dingen op een andere manier worden gedaan als dat je dat zelf zou doen.

Dit stukje tik ik met links met één vinger. Het duurt wat langer maar het lukt.
 
Ik kan jullie dus niks laten zien maar ik sluit af met een gedichtje dat ik onlangs tegen kwam.
 
Vandaag heb ik zin
 
In een kopje gezelligheid
 
Een lepeltje liefde
 
Twee klontjes vriendschap
 
En een wolkje geluk
 
 
 
Fijne dag!
 


8 opmerkingen:

Quiltlia zei

Jij ook een fijne dag en heel veel sterkte en beterschap.Ik begrijp helemaal dat je je verveelt toch even doorzetten.
Groetjes Lia

Noa Tonnis zei

heel veel beterschap en idd heel vervelend als je niks kunt en mag

Anoniem zei

Veel beterschap het is inderdaad vervelend als je niets kan doen maar gewoon even doorbijten. Ik ben daar ook al aan geopereerd ik denk als alles goed verloopt nog een weekje geduld . Laat je maar eens goed verwennen!!! Groetjes Carine V uit België

Monica zei

Wat een leuk gedichtje.
Het is inderdaad super onhandig als je even niet uit de voeten(handen) kunt.
Veel sterkte en snel genezen hoor

Nardy Beltman zei

Beterschap Rita! Hopelijk gaat het al beter. Geniet van de dingen die je wel kunt. Fijne dag, groetjes Nardy

Conny's-blog zei

Nou Rita beterschap en dat het allemaal maar goed hersteld toch.
En wat een leuk gedichtje zeg.............liefs.Conny

Conny's-blog zei

Nou Rita beterschap en dat het allemaal maar goed hersteld toch.
En wat een leuk gedichtje zeg.............liefs.Conny

Annelein zei

Ik hoop dat het wat beter gaat met je hand. Beterschap....