donderdag 29 mei 2014

616 vierkantjes

Wat heeft het geregend de afgelopen dagen. Het kwam met bakken tegelijk naar beneden.
Dus lekker binnen blijven en met de lapjes aan de gang.
 
 
Er ging heel wat tijd zitten in het snijden van de vierkantjes.
 
 
Rij voor rij moest worden uitgelegd.
 
 
Goed uitkijken en niet in de war raken.
 
Kun je al zien wat het wordt?
 
Het is nu even droog dus ik heb hem maar even aan de waslijn gehangen, anders krijg ik hem niet in zijn geheel op de foto.
 
 
De afmetingen van de vierkantjes zijn 2 inch inclusief naadtoeslag.
En de afmeting van de quilt is ongeveer 85 x 108 cm.
 
Nu nog doorquilten en ik denk dat ik dat maar machinaal ga doen, dat past wel hierbij.
 
Fijne dag!


5 opmerkingen:

Quiltlia zei

Ooo ik ben sprakeloos wat leuk.Heb je dat zelf uitgedokterd of heb je een patroon van de Nijntjes quilt?
Het beertjesquiltje van je vorige bericht is ook al zo leuk ,dat patroon heb ik ook ,voor OOIT.
Groetjes Lia

KijkDaarIs zei

Rita wat leuk!!!!!!!!
zou ook super zijn voor Sofie....eh...; 0)))
fijne dag!!!

Anoniem zei

ERG mooi, Rita!!!!!
Groet Toos.

francien zei

Is heel leuk geworden, Rita
Je bent dus druk aan het tellen geweest, zo te zien.

groeten Francien

Suuske zei

Wat een superleuke top! Datzelfde geldt voor de berentop uit je vorige berichtje. Hier gaan twee jongetjes vast heel veel plezier van hebben!

Groetjes, Suzanne