donderdag 14 augustus 2014

Nu ik het zo terug lees

 is het al heel lang geleden dat ik iets geschreven heb. En dat komt eigenlijk door de operaties aan mijn handen, andere gezondheidsproblemen en de verhuizing van mijn moeder en het bijbehorende kluswerk.
 
De planning was zo gedaan dat de berenquiltjes op tijd af zouden zijn voor de geboorte van de kleinkinderen. Het ging gelijk op. De ene dag voor kleinzoon 1 en de volgende dag voor kleinzoon 2. Om en om. Maar ja, er komt altijd wel wat tussen. Zo is mijn ervaring inmiddels.
Eerste kleinzoon werd vijf weken te vroeg geboren en er moest nog menig steekje gezet worden.
En de naam en geboortedatum moesten er nog in.
 
Dus dat was hard doorwerken. Maar het resultaat mag er zijn.
Er zijn weer veel ruitjes en stippen in verwerkt. Inmiddels mijn handelsmerk lijkt het wel.
 
 
Wacht, ik zal hem even dichtbij laten zien:
 
 
Bruintje beer met de flaporen
 
 
De pootafdrukken
 
 
De naam van de baby
 
 
En de geboortedatum
 
 
Natuurlijk mag het label niet ontbreken.
 
Met de baby gaat het gelukkig goed en met mama en papa ook :)
 
Jullie zijn nu weer helemaal op de hoogte en ik ga nu snel verder met het quiltje voor kleinzoon 2.
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


3 opmerkingen:

Monica zei

Op de eerste plaats gefeliciteerd met de geboorte van je kleinzoon. Wat een super leuke datum! Het quiltje voor de kleine is wel geweldig mooi geworden en leuk dat je hem nu af hebt, ben benieuwd naar de volgende, succes

Ans zei

Wat is dat een leuke quilt geworden!

Pauline zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Daley en dat op zo'n mooie datum. Zijn quiltje is prachtig geworden.