zaterdag 21 maart 2015

Mijn Facebook-volgers hebben hem al gezien.
 
 
Alleen hier heb ik hem nog niet laten zien.
De nijntje-quilt is af. Helemaal klaar.
 
 
Ik heb hem met de machine doorgequilt. Niet dat ik daar zo'n ster in ben, maar met dit hokjespatroon kon ik lekker recht toe-recht aan lijnen maken.
 
 
Dit is het patroon. Gevonden in een haakgroep op Facebook. Ik heb het alleen maar "vertaald"
naar een stofjespatroon. Een klein beetje aangepast en groter gemaakt.
De vierkantjes zijn gesneden op 2 inch. Maar je kunt hem makkelijk aanpassen aan een andere maat. Dan gewoon de blokjes iets groter maken of meer rijen met blokjes rondom Nijntje maken.
 
Ik heb deze site ook maar weer eens bijgewerkt. Een paar fotootjes er bij gezet in de linkerkolom.
Als je dan op een foto klikt, dan kom je bij het berichtje dat ik er over geschreven heb.
Het was even werk maar dan heb je ook wat!!
 
Fijn weekend!
 
 
 

1 opmerking:

Monica zei

Wat een schatje is deze quilt, super! en zo leuk dat jij dat patroon zelf een beetje hebt 'vertaald' goed hoor