maandag 25 mei 2015

Het is al weer twee maanden geleden

dat ik voor het laatst iets heb geschreven. Hoe komt dat nu toch?
Maak ik zo weinig mee dat ik niks te vertellen heb. Of ben ik gewoon te druk dat ik er geen tijd voor heb.
 
Geen van beide eigenlijk. Het komt er gewoon niet van. Laat ik het maar houden op een beetje blogmoe. Als ik mijn dagelijkse Facebookrondje heb gemaakt heb ik geen zin meer om nog langer achter de computer te zitten. En 's avonds gaan de berichtjes in de Dear Jane whats app-groep over en weer. Maar daar hebben jullie natuurlijk niks aan.
 
Nou, wat heb ik gedaan nadat de Nijntje-quilt klaar was?
Ik ben verder gegaan met de Dear Jane-blokjes. Hoe bestaat het dat ik daar zo tegenop gezien heb.
 Eerst keek ik nog of ik iets met de naaimachine kon doen, maar dat doe ik nu niet meer. Het gaat net zo snel met de hand.
En hoe moeilijker hoe leuker.

Hier zie je duidelijk de rode trip. Daaromheen komt weer een roze rij en dan weer een bruine.
 
 
En ik ben blij met mijn rode sashings!
 
 
Die ronde vormen vind ik nog steeds moeilijk!
 
 
Nu moet ik ook nog vertellen dat ik ondertussen nog aan mijn vingers geopereerd ben, dus ik had even een time-out. Mijn vingers zijn nu nog stijf maar na een weekje kon ik weer een naald vasthouden. Maar het is moeilijk om weer een beetje in mijn ritme te komen.
 
 
En er waren natuurlijk de maandelijkse Dear Jane lessen met mijn Dear Jane vriendinnetjes onder leiding van Judith. Beter bekend als  Juud. Op haar blog kun je ook nog lezen over onze Dear Jane les.
 
 
Nog 1 les te gaan maar er staan al weer een paar ontmoetingen op de agenda!!!
Onder andere de Dear Jane tentoonstelling in Deventer, exclusief voor de Facebookleden van de Dear Jane op zondag 13 september! Er werd zelfs al gesproken over een Dear Jane weekend!
 
Volgende keer vertel ik over het bezoek van Marian aan onze Dear Jane club.
Fijne dag!


2 opmerkingen:

Ineke zei

Het maakt toch niet uit hoe vaak je blog, soms heb je zin, maar je moet het natuurlijk als een verplichting zien. Je blokjes zijn mooi! En ronde vormen is echt best een kunst op zich!
Liefs, Ineke

Conny's-blog zei

Je blokjes zijn erg mooi geworden zeg met die rode shassing er tussen. We hebben allemaal we hebben allemaal wel een periode dat we minder zin hebben in bloggen hoor...................liefs.Conny