donderdag 24 september 2015

Hoe is het met Paula?

Ja, hoe is het toch met Paula?

Ik heb even terug gebladerd en ik zag dat ik daar begin dit jaar mee begonnen ben. Valt dus nog wel mee.
 
Ik ben daar de zomermaanden toen ik niet hoefde op te passen mee bezig geweest en ik kan nu wel zeggen dat de top klaar is.
 
 
Maar het is wel leuk om even terug te kijken. Anders heb ik al die foto's voor niks gemaakt. ;)
 
De quilt en het patroon stonden in de Quiltmania van januari/februari 2013 nr. 93.
 
 
Het komplete pakket heb ik in Amerika besteld dus ik had het al een poosje in huis voordat ik eraan begon.
 

Het is altijd spannend als je het pakket open maakt. Voldoet het aan de verwachtingen?
 
Zijn de stoffen echt zo mooi?
 
 
Wauw!
 
 
Perfect!!!!!! Helemaal mijn kleuren!!!!!
Goed de beschrijving lezen en snijden maar.
 
 
Hoe ik de flying geese gemaakt heb kun je lezen in een vorig bericht. Klik dan in de rechterkolom bij Onderwerpen op het label "Paula" en dan komt het tevoorschijn.
 
Als alle blokken genaaid zijn en je de hele bups in elkaar wilt zetten kom je er achter dat je 1 blok te weinig hebt gemaakt. Hoe kan dat nu weer!!!!
 
Alle stoffen weer bij elkaar zoeken (want die liggen inmiddels in de Dear Jane mand), een combinatie zoeken die er tussen past EN waar ik nog genoeg van heb, en dan kan de rand eraan.


 
Top is klaar. Nu nog even denken of ik hem machinaal of met de hand zal doorquilten.
 
Fijne dag!
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen: